وایت کافی چیست و چه فوایدی دارد؟

وایت کافی همان دانه های سبز قهوه است که که می تواند عربیکا یا روبوستا باشد که در دمای پایین تر از سایر قهوه ها رست داده شده است. White Coffee  قهوه ای است که در دمای پایین و در حدود نیم ساعت برشته می شود. تفاوت قهوه معمولی با وایت کافی چیست؟ این سوالی است که اکثر افراد با آن مواجه می شوند. در اصل قهوه سفید در دمای حدود 320 درجه حرارت داده می شود ولی قهوه معمولی کاملاً برشته می شود و در دمای بین 450 تا 480 درجه حرارت داده می شود. از این رو رنگی تیره تر به خود می گیرد. در اصل هر دو قهوه از دانه های قهوه معمولی به دست می آیند فقط رست کردن آن ها با هم تفاوت دارد.بنابراین وایت کافی با توجه به رست سبک تر می تواند کافئین بیشتری داشته باشد. 

مزایای استفاده از وایت کافی چیست؟

وایت کافی یا قهوه سفید دارای خواص زیادی است. با توجه به این که این نوع قهوه در دمای پایین تری قرار می گیرد، میزان کافئین موجود در آن 50 درصد بیشتر از قهوه تیره است. از این رو برای کسانی که میزان بیشتری کافئین دوست دارند می تواند مفید واقع شود.

برخی افراد معتقدند قهوه سفید یا وایت کافی طعم تلخ تری نسبت به قهوه سیاه دارد. طعم ناب این قهوه باعث می شود تا افراد بیشتر با آن احساس راحتی کنند.

وایت کافی اسید کمتری دارد. طی فرآیند شستشو قهوه اسیدی می شود و به علت این که قهوه سفید کمتر شسته و برشته می شود اسید کمتری دارد. از این رو مقدار زیادی آنتی اکسیدان قوی در آن وجود دارد که می توان به اسید کلروژنیک در آن اشاره کرد که مقدار بیشتری از آن را در قهوه سفید نگه می دارد.

استفاده از وایت کافی برای کاهش وزن، کاهش فشار خون، کاهش خطر ابتلا به دیابت و ... به واسطه داشتن این آنتی اکسیدان مفید است. همچنین مصرف این قهوه به کاهش چربی های موجود بر روی ناحیه شکم و پهلوها کمک می کند و می توان از آن برای لاغری نیز استفاده کرد.

 

روش مصرف وایت کافی

روش مصرف این قهوه مانند دیگر مدل های آن است. این قهوه را دم کرده و مورد استفاده قرار می دهند. می توان قهوه سفید را با شکلات، شیر و دیگر افزودنی ها مصرف کرد. همچنین از آن به عنوان طعم دهنده در کیک های خانگی و مواد غذایی دیگر استفاده می کنند. البته دم کردن قهوه سفید در هر کشوری با توجه به ذائقه و فرهنگ آن ها صورت می گیرد و مواد مختلفی هم به آن اضافه می شود که به خوشمزه و مفیدتر کردن آن ها می انجامد.

محصولات مرتبط: وایت کافی علی کافه،

                  وایت کافی وایلد تست

 

 

https://www.povertybay.com/coffee-blog/what-is-white-coffee

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم