10 برند برتر شکلاتی دنیا(1)

توسط
دوست داشتن1

تاکنون به تاریخچه ی شکلات مورد علاقه ی خود فکر کرده اید؟ به اینکه در ابتدا چه کسی آن را ساخته است؟ در اصل انعطاف پذیری شکلات باعث شده است تا هر کسی بنا به سلیقه ی خود اقدام به ساخت آن کند.از این نکته نیز نباید غافل شد که ترکیبات موجود در شکلات برای فشار خون، کاهش و کنترل سطح قند خون بسیار سودمند است و به خودی خود باعث ترویج حس شادابی در انسان می شود و هر برندی طبق تعریف خود از شکلات و بنا به فواید آن با استفاده از ترکیبات اصلی و فرعی اقدام به ساخت و عرضه شکلات می کند. شکلات ها برندهای مختلفی دارند که در سراسر دنیا و برای همگان در دسترس است. در ادامه ده برند معروف و محبوب شکلات را از نظر مردم و طبق نظر سنجی های صورت گرفته، معرفی می کنیم:

10)  KitKat

پیشینه این شکلات به سال 1935 باز می گردد،زمانی که یک کارخانه شکلات سازی اقدام به ساخت محصولی به نام"Kit Cat" کرد.به طور کلی این محصول از ویفر و شکلات ساخته شده است،به صورتی که قسمت ویفری آن از گندم و شیر و دارای پوششی از شکلات داغ است. شکلات ویفری کیت کت به شکلات‌های انگشتی معروف است که معمولاً ۴ انگشتی و ۲ انگشتی هستند و دیگر نمونه آن که یک شکلات خطی است. این برند بزرگ به چنان محبوبیتی دست یافت که بیشتر مردم دنیا به آن علاقمند شدند. نام این برند بعد از مدتی و طی پیشنهاداتی به "Kit Kat" تغییر یافت.این محصول در حال حاضر در بسته بندی گوناگون با طعم های میوه ای،تلخ و سفید عرضه می شود.

9) Mars

شکلات مارس در رده شکلات های پرفروش است و همچنین دارای بیشترین مصرف کننده در سراسر دنیا. تاریخچه آن به سال 1932 در انگلستان باز می گردد.طعم و مزه ی جادویی این محصول از مواد تشکیل دهنده‌اش نشأت می گیرد.سازندگان این برند معروف طبق سلایق هر دوره در حال تجدید ساخت محصولات خود با بسته بندی های مختلف هستند.اما طعم بسیار خوب این شکلات را میتوان از عصاره ی بادام ، بادام خرد شده، عسل و کارامل استفاده شده در آن دانست.این شکلات با طعم های مختلفی عرضه می شود که از آن میتوان به بادامی، تلخ، light، midnight ، cava و the fling نام برد.

8) Galaxy

دوست داران این شکلات برای معرفی آن از جمله جالبی استفاده می کنند"galaxy  شکلاتی است که در صورت خوردن آن حتی در خواب عمیق هم در حال ستایش آن هستید".سازندگان galaxy  همان سازندگان شکلات مارس هستند اما مزه ی خوب شکلات galaxy به دلیل اضافه شدن ترکیبی جدید از شیر غنی شده، کاکائو داغ و عصاره ی میوه ها به همراه طعم های شیرین است.این برند در سال 1986 در انگلستان شروع به کار کرد و بازار فروش خود را در انگلستان،آفریقا و شرق میانه گسترش داد. اکنون این محصول با نام های galaxy jewels ، caramel  ، Fruitia و Dove عرضه می شود.

7) Cadbury

به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شناخته می شود.جان کدبری کار خود را به عنوان یک شکلات ساز درسال 1824 در لندن آغاز کرد.وارثان این شرکت بعدها تغییراتی در روند تولید و ترکیبات آن حاصل کردند و آن هم اضافه کردن ویفر به همراه شکلات داغ به این محصول بود.بسیاری از مشتریان برای افزایش شادابی و نشاط بیشتر از این محصول استفاده می کنند.طعم خوب این محصول به دلیل شکلات شیری مرغوب و وجود میوه خشک و آجیل در آن است.

6) Toblerone

خیلی ها این مثلث های کوچک خوشمزه را می پرستند. این شکلات ها با بسته بندی های جذاب اغوا کننده هستند. پیشینه این شکلات ها به سال 1908 باز می گردد.ترکیبات استفاده شده در آن شیره بادام، بادام،عسل و کاکائو غنی شده است.این شکلات ها به صورت منشور های کوچک و بریده شده تولید می شوند که این شکل ظاهری باعث افزایش جذابیتشان نیز شده است. در حال حاضر این محصول با طعم های مختلفی مانند plain""، سفید ، "pralin"و عسل عرضه می شود.

در اینجا بخش دوم مقاله و شماره های یک تا پنج برترین برند های شکلاتی دنیا را بخوانید. 

محصولات مرتبط:

 کیت کت

 مارس 

 گلکسی

 کدبری

 تابلرون

منبع:

smashinglists.com

ترجمه:

ملیحه باغشاهی

گروه خبری تنقلات

محصولات مرتبط
اتمام موجودی
97,000 تومان
شکلات شیری 100 گرمی TOBLERONE swiss milk chocolate with honey & almond - با مغز عسل و بادام شکلات شیری Toblerone سوئیسی با عسل و بادام یکی دیگر از انواع محبوب شکلات Toblerone است. همانطور که از نام آن پیداست،...
اتمام موجودی
37,000 تومان
شکلات MARS مارس 51 گرمی - محصول هلند شکلات مارس حاوی مقدار قابل توجهی از کلسیم،آهن و ویتامین‌هایB1،B2وB3 است.البته این موارد به میزان کمتری در مقایسه با منابع دیگر مغذی همراه با شکلات مارس هستند.در کل، شکلات مارس به...
نوشته‌های مرتبط

گران ترین شکلات دنیا

توسطفرنام فرقانی

مثلثی های خوشمزه

توسطارشیا نیک پور

10 برند برتر شکلاتی دنیا(2)

توسطفرنام فرقانی
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم