10 برند برتر شکلاتی دنیا(2)

توسط
دوست داشتن2

در مطلب گذشته 5 مورد از بهترین شکلات ها که بر پایه نظرسنجی از مردم سراسر دنیا صورت گرفته بود، معرفی کردیم.اکنون زمان آن رسیده تا با قسمت دوم این مطلب و 5 برند معروف و محبوب از نظر مردم آشنا شوید:

5) Patchi

 این شکلات دارای بهترین شکلات مایع و کاکائو است.در سال 1974 شکلات سازی به نام Nizar اقدام به ساخت شکلات های لذیذ در بسته بندی های بسیار باشکوه و جذاب کرد.در ابتدا این شکلات ها را به عنوان محصولی برای هدیه دادن عرضه کرد ،که دارای ویژگی سفارشی سازی نیز بود و بر حسب نیاز و سفارش مردم ساخته می شد.طعم و مزه ی این شکلات در اصل برگرفته از شکلات های سوئیسی و بلژیکی است که هم اکنون نیز در 35 کشور و در فروشگاه های مختلف در دسترس است.

4) Guylian

یکی از معروف ترین شکلات های بلژیکی با طراحی شگفت انگیز "Guylian" است که با شکلات های دست ساز خود شناخته می شود،اغلب شکلات هایی صدفی هستند که با مغز بادام،فندق و ...پر شده اند.این برند، موفق به کسب عنوان بزرگ ترین سازنده ی تخم مرغ عید پاک تا به امروز است.

3) Ghirardelli

شکلات سازی ایتالیایی شرکت Doming Ghirardelli را در سال 1852 تأسیس کرد او بعد از گذراندن یک دوره بحران های مالی هرگز فکر نمی کرد برند و شکلات های او بتواند به این محبوبیت دست یابد.هنرمندان شکلات ساز ایتالیایی در شکلات های خود از شکلات شیری، کارامل و شکلات تلخ استفاده می کنند.

2) Lindt & Sprüngli

این شرکت و شکلات هایش در سال 1845 در زوریخ(Zurich) پدید آمد.David Sprungli & Rodolphe Lindt یکی از منحصر به فردترین طعم و مزه ها را به علاقمندان شکلات هدیه دادند.در واقع این برند هنر را با صنعت شکلات سازی ادغام کرده است و در این محصولات برای طرفدارانش در سراسر جهان از شکلات سفید مرغوب و مواد دیگر بهره گرفته است.شکلات لینت طیف وسیعی از طعم ها و مزه ها را داراست که از آن جمله می توان به کلکسیونی از طعم های میوه ای و میوه های خشک نام برد.این محصول را سبک برش و روش استفاده کردن و مخلوط کردن مواد، از سایرین متمایز می کند.

Ferrero Rocher (1

و در نهایت رتبه ی اولین و برترین برند شکلاتی به Ferrero rocher  تعلق می گیرد.فررو در سال 1982 تصمیم گرفت تا با  ارائه ی محصولاتش در بسته بندی طلایی شهرتی را به دست بیاورد.علاقه مندان به این برند معتقدند خوردن این شکلات قطعا هر انسانی را با هرسلیقه ای مجذوب می کند.این محصول، ویفری پوشیده شده با شکلات است که هسته ی درونی اش را مواد کاراملی تشکیل می دهد.Rafaello، Rondnior  و Garden از زیر مجموعه های این برند هستند.

محصولات مرتبط:

 لینت

 فرروروشر

منبع:

www.smashinglists.com

ترجمه:

ملیحه باغشاهی

گروه خبری تنقلات

محصولات مرتبط
183,000 تومان
شکلات تلخ 100 گرمی LINDT Excellence 78% - شکلات تلخ لینت اکسلنس شکلات تلخ لینت اکسلنس با ۷۸٪ تلخی کاکائو، یکی از محبوب‌ترین انواع شکلات‌های تلخ در بازار است. این نوع شکلات با استفاده از بهترین دانه‌های کاکائو تهیه...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم